Słownik SEO/SEM

Otrzymaj bezpłatną ofertę

Wysyłam, proszę czekać...

Wysyłam! Proszę czekać...

Dziękujemy za przesłanie formularza!

Twoje zgłoszenie właśnie do nas trafiło – wkrótce się z Tobą skontaktujemy, aby przedstawić bezpłatną wycenę i zaproponować rozwiązania idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.

Cieszymy się, że możemy Ci pomóc! 🚀

Uwaga błąd!

Uzupełnij wymagane pola i spróbuj ponownie – lub skontaktuj się z nami pod adresem:

Zaznacz zgodę na przetwarzanie Twoich danych do celów przygotowania oferty i spróbuj ponownie.

Sprawdź poprawność podanego adresu e-mail – lub skontaktuj się z nami pod adresem:

Nie mogliśmy rozpoznać czy jesteś człowiekiem :). Odśwież stronę i spróbuj ponownie - ewentualnie skontaktuj się z nami pod adresem:

Darmowa i niezobowiązująca oferta dostosowana do Twojego biznesu

Nasz cel to Twój sukces!
AdWords
Affiliate marketing
Ahrefs
Alt text
Analiza konkurencji
Analiza słów kluczowych
Anchor tekst
Artykuł sponsorowany
Audyt SEO
Black hat SEO
Boty wyszukiwarek
Business Site Google
Błąd 404
Canonical Tag
Cloaking
CMS

CMS (z ang. Content Management System) oznacza system zarządzania treścią na stronie internetowej. CMS nie wymaga znajomości języków programowania, co przyczynia się do tego, że oprogramowanie jest łatwe i przyjazne w obsłudze tworzenia, aktualizowania lub edytowania treści. Dobry CMS powinien charakteryzować się przejrzystym interfejsem oraz możliwością kompleksowego zarządzania treścią. Przydatnymi funkcjami mogą być również możliwość konfiguracji podstawowych elementów strony: meta tagi, adresy url, moduły umożliwiające dodawanie galerii zdjęć, map, komentarzy itp. Możemy wyróżnić kilka rodzajów systemów do zarządzania treścią:

  • Open Source (np. WordPress) – systemy Open Source cieszą się dużym zainteresowaniem ze względu na ich ogólnodostępność. Najpopularniejszym darmowym CMS-em w Polsce jest WordPress, który posiada mnóstwo modułów i darmowych szablonów.

  • Płatne CMS, najczęściej w formie abonamentu – płatne systemy najczęściej wykorzystywane są przez duże sklepy internetowe.

  • Dedykowany autorski CMS – system dedykowany charakteryzuje się największymi możliwościami. Autorski CMS bowiem może zostać dostosowany na specjalne zamówienie, posiadać dedykowane funkcjonalności. Strony i sklepy internetowe tworzone na autorskim CMS mogą zostać perfekcyjnie dostosowane do wymagań klienta. Dedykowane systemy są droższe, ale korzyści płynące z inwestycji w dedykowane rozwiązania są znacznie większe niż w przypadku systemów darmowych lub abonamentowych.

Content marketing
CPA
CSS
CTA
CTR
Farma linków
Filtr Google
Google Moja Firma
HTML
SEO

Zapytaj o ofertę 

Otrzymaj bezpłatną ofertę

Wysyłam, proszę czekać...

Wysyłam! Proszę czekać...

Dziękujemy za przesłanie formularza!

Twoje zgłoszenie właśnie do nas trafiło – wkrótce się z Tobą skontaktujemy, aby przedstawić bezpłatną wycenę i zaproponować rozwiązania idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.

Cieszymy się, że możemy Ci pomóc! 🚀

Uwaga błąd!

Uzupełnij wymagane pola i spróbuj ponownie – lub skontaktuj się z nami pod adresem:

Zaznacz zgodę na przetwarzanie Twoich danych do celów przygotowania oferty i spróbuj ponownie.

Sprawdź poprawność podanego adresu e-mail – lub skontaktuj się z nami pod adresem:

Nie mogliśmy rozpoznać czy jesteś człowiekiem :). Odśwież stronę i spróbuj ponownie - ewentualnie skontaktuj się z nami pod adresem:

Darmowa i niezobowiązująca oferta dostosowana do Twojego biznesu

Nasz cel to Twój sukces!