Słownik SEO/SEM

Otrzymaj bezpłatną ofertę

Wysyłam, proszę czekać...

Wysyłam! Proszę czekać...

Dziękujemy za przesłanie formularza!

Twoje zgłoszenie właśnie do nas trafiło – wkrótce się z Tobą skontaktujemy, aby przedstawić bezpłatną wycenę i zaproponować rozwiązania idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.

Cieszymy się, że możemy Ci pomóc! 🚀

Uwaga błąd!

Uzupełnij wymagane pola i spróbuj ponownie – lub skontaktuj się z nami pod adresem:

Zaznacz zgodę na przetwarzanie Twoich danych do celów przygotowania oferty i spróbuj ponownie.

Sprawdź poprawność podanego adresu e-mail – lub skontaktuj się z nami pod adresem:

Nie mogliśmy rozpoznać czy jesteś człowiekiem :). Odśwież stronę i spróbuj ponownie - ewentualnie skontaktuj się z nami pod adresem:

Darmowa i niezobowiązująca oferta dostosowana do Twojego biznesu

Nasz cel to Twój sukces!
AdWords
Affiliate marketing
Ahrefs
Alt text
Analiza konkurencji
Analiza słów kluczowych
Anchor tekst

Anchor tekst (lub tekst zakotwiczenia) to klikalny tekst w hiperlinku, który jest widoczny dla użytkowników. Anchor tekst służy jako wskaźnik dla wyszukiwarek oraz użytkowników, czego mogą się spodziewać po kliknięciu w link. Dobrze dobrany anchor tekst jest kluczowy dla SEO, ponieważ wpływa na interpretację i ocenę linku przez wyszukiwarki.

Rodzaje anchor tekstów:

  1. exact match (EMA): Anchor tekst zawiera dokładne słowo kluczowe, na które strona jest optymalizowana. Na przykład, jeśli link prowadzi do strony o SEO, anchor tekst "SEO" jest exact match.

  2. Partial Match: Anchor tekst zawiera częściowe słowo kluczowe lub jego odmianę. Na przykład "techniki SEO" dla strony o SEO.

  3. Branded (brandowy): Anchor tekst zawiera nazwę marki. Na przykład "Google" jako anchor tekst prowadzący do strony Google.

  4. Naked (czysty): Sam adres URL używany jako anchor tekst. Na przykład https://innweb.pl/

  5. Generic (ogólne): Tekst kotwicowy jest ogólny i nie zawiera żadnych słów kluczowych ani informacji o zawartości strony np. “kliknij tutaj”

  6. Image (obrazek): Anchor text jest zastąpiony obrazem. W tym przypadku tekst alternatywny (alt text) obrazu pełni rolę anchor tekstu.

  7. LSI (Last Semantic Indexing): Tekst kotwicowy zawiera synonimy lub powiązane terminy z głównym słowem kluczowym. Przykładowo słowo kluczowe to "kurtki zimowe", LSI anchor text może być "odzież na zimę".

Artykuł sponsorowany
Audyt SEO
Black hat SEO
Boty wyszukiwarek
Business Site Google
Błąd 404
Canonical Tag
Cloaking
CMS
Content marketing
CPA
CSS
CTA
CTR
Farma linków
Filtr Google
Google Moja Firma
HTML
SEO

Zapytaj o ofertę 

Otrzymaj bezpłatną ofertę

Wysyłam, proszę czekać...

Wysyłam! Proszę czekać...

Dziękujemy za przesłanie formularza!

Twoje zgłoszenie właśnie do nas trafiło – wkrótce się z Tobą skontaktujemy, aby przedstawić bezpłatną wycenę i zaproponować rozwiązania idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.

Cieszymy się, że możemy Ci pomóc! 🚀

Uwaga błąd!

Uzupełnij wymagane pola i spróbuj ponownie – lub skontaktuj się z nami pod adresem:

Zaznacz zgodę na przetwarzanie Twoich danych do celów przygotowania oferty i spróbuj ponownie.

Sprawdź poprawność podanego adresu e-mail – lub skontaktuj się z nami pod adresem:

Nie mogliśmy rozpoznać czy jesteś człowiekiem :). Odśwież stronę i spróbuj ponownie - ewentualnie skontaktuj się z nami pod adresem:

Darmowa i niezobowiązująca oferta dostosowana do Twojego biznesu

Nasz cel to Twój sukces!