Sklepy (e-commerce)
Stwórzmy razem sklep internetowy, który zwiększy Twoje zyski! Zapewniamy indywidualny projekt oraz prostą obsługę.
Projektujemy i wdrażamy dedykowane systemy CRM, ERP oraz aplikacje dla firm. Wdrożenie indywidualnego systemu pozwala zautomatyzować procesy w firmie, optymalizuje czas pracy i porządkuje dane.
Nasz zespół doświadczonych developerów gotowy jest w pełni wesprzeć Twoją działalność w osiągnięciu optymalnej efektywności i wzrostu.
Funkcjonalność systemów jest dostosowana pod działalność danego Klienta.
Powiedz nam czego potrzebujesz, a my przygotujemy rozwiązanie.
Dedykowane systemy - wspomagające działanie firm, możemy rozszerzyć o dowolne rozwiązania m.in.:
Dedykowany system, np. CRM może przynieść wiele korzyści dla przedsiębiorstwa, m.in.:
Dedykowany system CRM jest projektowany i dostosowywany do konkretnych wymagań i branży przedsiębiorstwa. Może uwzględniać specjalne funkcje, które są kluczowe dla danej firmy, jej produktów i procesów, co zwiększa wydajność i efektywność.
Choć dedykowane systemy mogą być początkowo droższe od uniwersalnych, w dłuższej perspektywie mogą przynieść oszczędności. Dzięki lepszemu dopasowaniu do potrzeb firmy, firma może zwiększyć swoją produktywność, co prowadzi do większych zysków i efektywności działania.
Cena wdrożenia systemu jest jednorazowa (system przechodzi na własność klienta) i zaczyna się od kilku tysięcy złotych (w zależności od złożoności projektu).
Pełne dostosowanie i wdrożenie systemu pod daną działalność, może potrwać od 1 miesiąca w górę (czas zależy od złożoności projektu i wymaganego nakładu pracy).
Wybór między dedykowanym, a uniwersalnym systemem CRM zależy od indywidualnych wymagań, zasobów i strategii firmy. Przed podjęciem decyzji warto przeprowadzić dokładną analizę i porównanie obu opcji, aby wybrać najbardziej odpowiednie rozwiązanie dla danego przedsiębiorstwa. W mniejszych firmach lub w branżach, które nie mają zbyt wyspecjalizowanych potrzeb, uniwersalne rozwiązania mogą być wystarczające i bardziej opłacalne.
Specjaliści z innWeb.pl zawsze chętnie doradzą jaki produkt będzie dla Ciebie odpowiedni.
Tak, nasz zespół jest w stanie dowolnie rozbudowywać/dostosowywać system pod wymagania danej działalności.
Warto zwrócić uwagę, że system jest włanością klienta i system może być rowzijany bez udziału innWeb.pl.
System CRM (Customer Relationship Management) służy do zarządzania relacjami z klientami i obejmuje funkcje takie jak:
Gromadzenie danych klientów: Baza danych zawierająca informacje o klientach, takie jak dane kontaktowe, historię zakupów, interakcje i preferencje.
Zarządzanie kontaktami: Umożliwia śledzenie komunikacji z klientami, harmonogramowanie spotkań i zarządzanie interakcjami.
Automatyzacja marketingu: Wspomaganie procesów marketingowych, takich jak kampanie e-mailowe, automatyczne odpowiedzi i personalizowane komunikaty.
Analiza i raportowanie: Generowanie raportów i analiz danych dotyczących klientów, aktywności sprzedażowej i wydajności kampanii.
System ERP (Enterprise Resource Planning) służy do zarządzania zasobami i procesami w przedsiębiorstwie, obejmując funkcje takie jak:
Zarządzanie zasobami ludzkimi: Umożliwia śledzenie danych pracowników, ich wynagrodzeń, czasu pracy i szkoleń.
Zarządzanie zasobami materialnymi: Monitorowanie stanów magazynowych, zamówienia, dostawy i zarządzanie łańcuchem dostaw.
Zarządzanie finansowe: Obsługa rachunkowości, faktur, płatności, budżetów i raportowania finansowego.
Zarządzanie projektami: Planowanie, śledzenie i zarządzanie postępem projektów oraz alokacją zasobów.
Analiza danych: Generowanie raportów i analizowanie danych dotyczących efektywności operacyjnej i finansowej firmy.
Zarówno system CRM, jak i ERP, mogą zawierać wiele innych funkcji, które są dostosowane do potrzeb i specyfiki danego przedsiębiorstwa.
Tak, system dedykowany może być pod stałą opieką techniczną, ale to zależy od indywidualnych umów.
Na każde wdrożenie zapewniamy minimum 12 miesięcy gwarancji, a jeśli utrzymujesz system na hostingu innWeb.pl - zapewniamy tzw. "gwarancję dożywotnią" (dopóki utrzymujesz usługi u Nas dajemy gwrancję ich prawidłowego działania).
System CRM jest użyteczny w dużych i małych firmach, ponieważ potrafi przyspieszyć rozwój branży oraz pomóc w pozyskaniu nowych kontrahentów. System ERP z drugiej strony okazuje się pomocny w przedsiębiorstwach, które skupiają się na obrocie towarowym, czy też na usługach i chcą mieć pod kontrolą wszystkie działy w firmie.
Tak naprawdę obydwa systemy, prędzej czy później przydadzą się w każdym przedsiębiorstwie, gdyż nawzajem się uzupełniają i usprawniają działania marki.
Moduły oraz funkcjonalności systemów tworzymy i dopasowujemy do wymagań naszych klientów. W zależności od wymagań każdy system możemy poszerzyć o dowolne funkcjonalności, które będą użyteczne w Twojej firmie.
Jakie funkcjonalności potrzebujesz? Daj nam znać, a zajmiemy się ich wykonaniem!