
Zrozumienie Twoich potrzeb
Dopasujemy rozwiązanie oraz funkcjonalność do Twojej działalności oraz budżetu.
Systemy dedykowane pomagają uporządkować pracę różnych działów oraz przynieść wiele korzyści dla przedsiębiorstwa. Usprawnienie zarządzania bazami danych klientów czy zmechanizowane powtarzalnych czynności wykonywanych w firmie jest kluczem do lepszego zarządzania biznesem. Optymalizacja struktury sprzedażowej umożliwia automatyzację wielu procesów, umożliwiających lepszą organizację pracy i zarządzanie zasobami w przedsiębiorstwie.
System dedykowany pozwala na indywidualne dostosowanie funkcjonalności do działalności firmy. Oprogramowanie może uwzględniać specjalne funkcje, dostosowane do danego przedsiębiorstwa, produktów i procesów, które pozwolą zwiększyć wydajność oraz efektywność pracy.
Projektujemy i wdrażamy systemy dedykowane CRM oraz ERP dla firm działających w różnych branżach. Posiadamy bogate doświadczenie i oferujemy rozwiązania, które wspierają zarządzanie procesami sprzedażowymi oraz bazą klientów, ulepszając zarówno ich obsługę, jak i pozwalając sprawnie analizować dane. Wybierając system dedykowany, otrzymujesz szerokie możliwości rozwoju i dostosowań modułowych dopasowanych do Twojego biznesu.
Gotowe systemy CRM często nie spełniają wymagań firm, gdyż ich funkcjonalności są tworzone dla dużej liczby klientów i są ogólnymi funkcjami dostosowanymi do rynku masowego. Firmy korzystają z różnych modeli biznesowych i ich struktura może się różnić, dlatego nie zawsze ogólne funkcjonalności są przydatne w ich działalności. Z pomocą przychodzą systemy dedykowane CRM, które dostosowane są pod konkretną firmę. Indywidualny projekt spełnia najważniejsza założenia i pomaga zoptymalizować procesy zachodzące w zarządzaniu bazą klientów.
Systemy dedykowane CRM wspomagają zarządzanie relacjami z klientami. Pozwalają dostosować rozwiązania i usprawnić procesy, a także zautomatyzować rutynowe zadania, tym samym zwiększając efektywność pracy. Systemy dedykowane CRM powinny efektywnie wspomagać działania sprzedażowe i zautomatyzować obsługę klienta.
Systemy wspomagające działanie firm, możemy rozszerzyć o dowolne rozwiązania m.in.:
Systemy dedykowane CRM/ERP tworzone w naszej firmie to kompleksowe oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami. Organizacja, synchronizacja i automatyzacja procesów sprzedaży i obsługi klienta to możliwości, jakie oferuje dedykowany system CRM/ERP. Zautomatyzowanie rutynowych czynności wspomaga działanie firmy, umożliwiając lepsze zarządzanie czasem i zasobami.
Nasza praca ma przynieść efekty w działaniu Twojej firmy, dlatego w projektach szczegółowo omawiamy funkcjonalności, które są dedykowanymi rozwiązaniami dostosowanymi do Twoich potrzeb. Wybierając system dedykowany CRM/ERP w innWeb.pl, zyskujesz:Dopasujemy rozwiązanie oraz funkcjonalność do Twojej działalności oraz budżetu.
Możliwość integracji z innymi rozwiązaniami (np. Subiekt GT, bramkami GSM, Smartfonami, bramkami SMS, pocztą Email). Potrzebujesz czegoś innego? Zapytaj!
System ma wspomagać działanie firmy - dlatego jest w pełni dostosowany pod Twój biznes. Tworzymy moduły, które usprawnią Twoją pracę.
Zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie! Zapewniamy również tzw. “dożywotnią” gwarancję na działanie aplikacji internetowych - jeśli utrzymujesz ją na hostingu innWeb.pl
Oprogramowania dedykowane sprawdzą się idealnie w firmach ceniących spersonalizowane podejście do pracy z klientem. Systemy dedykowane umożliwiają wdrożenie niestandardowych funkcjonalności, zapewniając wiele korzyści dla przedsiębiorstwa. Działając w branży, która wymaga indywidualnych rozwiązań, system dedykowany spełni swoje założenia, dopasowując się do charakteru działalności. Specjalne dedykowane funkcje to rozwiązania przyszłościowe, z powodzeniem stosowane zarówno w małych, jak i dużych firmach.
System dedykowany to oprogramowanie gromadzące dane, które umożliwiają sprawne zarządzanie informacjami związanymi z procesem sprzedażowym w firmie. To nie tylko optymalizacja wewnętrznej pracy firmy, ale również poprawa komunikacji z klientem i możliwość zapewnienia mu najlepszej i sprawnej obsługi.
Zarządzanie procesami oraz zasobami przedsiębiorstwa jest ważnym elementem strategii biznesu, który chce usprawnić procesy w firmie. Odpowiednio zoptymalizowane działania mające na celu zarządzanie działami takimi jak dział dostaw, kadry, działy obsługujące zamówienia oraz produkcyjne pozwalają lepiej usystematyzować pracę w firmie. Systemy dedykowane CRM/ERP pozwalają efektywnie zarządzać relacjami/zasobami/procesami, ujednolicając zarówno procedury biznesowe jak i redukować zbędne zadania.
System dedykowane mogą być odpowiedzialne za zarządzanie łańcuchem dostaw oraz procesem dystrybucji. System wspomaga również przetwarzanie zamówień, fakturowanie i usprawnia procesy funkcjonowania firmy od strony produkcyjnej (zarządzanie stanami magazynowymi). Indywidualne rozwiązania systemów dedykowanych pozwalają dopasować funkcjonalności do potrzeb danej firmy.
Opinie na naszej stronie nie są weryfikowane
(opinie dostarcza Google My Business reviews).
Dedykowany system, np. CRM może przynieść wiele korzyści dla przedsiębiorstwa, m.in.:
Dedykowany system CRM jest projektowany i dostosowywany do konkretnych wymagań i branży przedsiębiorstwa. Może uwzględniać specjalne funkcje, które są kluczowe dla danej firmy, jej produktów i procesów, co zwiększa wydajność i efektywność.
Choć dedykowane systemy mogą być początkowo droższe od uniwersalnych, w dłuższej perspektywie mogą przynieść oszczędności. Dzięki lepszemu dopasowaniu do potrzeb firmy, firma może zwiększyć swoją produktywność, co prowadzi do większych zysków i efektywności działania.
Cena wdrożenia systemu jest jednorazowa (system przechodzi na własność klienta) i zaczyna się od kilku tysięcy złotych (w zależności od złożoności projektu).
Pełne dostosowanie i wdrożenie systemu pod daną działalność, może potrwać od 1 miesiąca w górę (czas zależy od złożoności projektu i wymaganego nakładu pracy).
Wybór między dedykowanym, a uniwersalnym systemem CRM zależy od indywidualnych wymagań, zasobów i strategii firmy. Przed podjęciem decyzji warto przeprowadzić dokładną analizę i porównanie obu opcji, aby wybrać najbardziej odpowiednie rozwiązanie dla danego przedsiębiorstwa. W mniejszych firmach lub w branżach, które nie mają zbyt wyspecjalizowanych potrzeb, uniwersalne rozwiązania mogą być wystarczające i bardziej opłacalne.
Specjaliści z innWeb.pl zawsze chętnie doradzą jaki produkt będzie dla Ciebie odpowiedni.
Tak, nasz zespół jest w stanie dowolnie rozbudowywać/dostosowywać system pod wymagania danej działalności.
Warto zwrócić uwagę, że system jest włanością klienta i system może być rowzijany bez udziału innWeb.pl.
System CRM (Customer Relationship Management) służy do zarządzania relacjami z klientami i obejmuje funkcje takie jak:
Gromadzenie danych klientów: Baza danych zawierająca informacje o klientach, takie jak dane kontaktowe, historię zakupów, interakcje i preferencje.
Zarządzanie kontaktami: Umożliwia śledzenie komunikacji z klientami, harmonogramowanie spotkań i zarządzanie interakcjami.
Automatyzacja marketingu: Wspomaganie procesów marketingowych, takich jak kampanie e-mailowe, automatyczne odpowiedzi i personalizowane komunikaty.
Analiza i raportowanie: Generowanie raportów i analiz danych dotyczących klientów, aktywności sprzedażowej i wydajności kampanii.
System ERP (Enterprise Resource Planning) służy do zarządzania zasobami i procesami w przedsiębiorstwie, obejmując funkcje takie jak:
Zarządzanie zasobami ludzkimi: Umożliwia śledzenie danych pracowników, ich wynagrodzeń, czasu pracy i szkoleń.
Zarządzanie zasobami materialnymi: Monitorowanie stanów magazynowych, zamówienia, dostawy i zarządzanie łańcuchem dostaw.
Zarządzanie finansowe: Obsługa rachunkowości, faktur, płatności, budżetów i raportowania finansowego.
Zarządzanie projektami: Planowanie, śledzenie i zarządzanie postępem projektów oraz alokacją zasobów.
Analiza danych: Generowanie raportów i analizowanie danych dotyczących efektywności operacyjnej i finansowej firmy.
Zarówno system CRM, jak i ERP, mogą zawierać wiele innych funkcji, które są dostosowane do potrzeb i specyfiki danego przedsiębiorstwa.
Tak, system dedykowany może być pod stałą opieką techniczną, ale to zależy od indywidualnych umów.
Na każde wdrożenie zapewniamy minimum 12 miesięcy gwarancji, a jeśli utrzymujesz system na hostingu innWeb.pl - zapewniamy tzw. "gwarancję dożywotnią" (dopóki utrzymujesz usługi u Nas dajemy gwrancję ich prawidłowego działania).
Wysyłam! Proszę czekać...
Dziękujemy za przesłanie formularza!
Twoje zgłoszenie właśnie do nas trafiło – wkrótce się z Tobą skontaktujemy, aby przedstawić bezpłatną wycenę i zaproponować rozwiązania idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.
Cieszymy się, że możemy Ci pomóc! 🚀
Uwaga błąd!
Uzupełnij wymagane pola i spróbuj ponownie – lub skontaktuj się z nami pod adresem:
Zaznacz zgodę na przetwarzanie Twoich danych do celów przygotowania oferty i spróbuj ponownie.
Sprawdź poprawność podanego adresu e-mail – lub skontaktuj się z nami pod adresem:
Nie mogliśmy rozpoznać czy jesteś człowiekiem :). Odśwież stronę i spróbuj ponownie - ewentualnie skontaktuj się z nami pod adresem:
Wypełnij formularz, a my znajdziemy rozwiązanie idealnie dopasowane do Twojej działalności i budżetu.